  • Data: 2005-12-14 00:07:50
    Temat: Re: logowanie inteligo
    Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

    nemo pisze 14-12-2005 00:51:

    >??? ke...

    To skrót od Standardowa Odpowiedź Admina nr 1 czyli "U mnie działa".
    Zalogowałem sie, pokazały mi się stany moich rachunków. Podejrzewam
    natomiast, że nie dałoby się zrobić przelewu (przerwa techniczna
    teoretycznie od 0.00 do 1.00, w praktyce z reguły ok. 2.00 jeszcze się
    nie da. Przez telefon o tej porze po podaniu identyfikatora i hasła
    łączy od razu z konsultantem)

    Ps. Wycinaj sig przedpiścy.

    --

    Nieustannie pozdrawiam