  • Data: 2005-09-05 08:57:38
    Temat: Re: lokata?
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):
    > Z wynajmu jakies 600zl na czysto. I mieszkanie w dobrej lokalizacji
    > (Wawa, Krakow) na wartosci nie traci, a wrecz przeciwnie.

    600 zł na czysto z mieszkania za 80k to będzie ciężko osiągnąć. Jest to
    możliwe tylko jeśli mieszkanie będzie wynajmowane w każdym miesiącu w
    roku, bieżące remonty, naprawy będą minimalne, umowa będzie na czarno,
    mieszkanie nie będzie ubezpieczone, a wynajmujący będzie miał przy tym
    dużo szczęścia. Na sprzedaży mieszkania może potem zarobić, jeśli nie
    będzie potrzebował odzyskać zamrożonej kasy szybko i jeśli nie będzie
    miał jakiegoś pecha (budynek się nie zacznie sypać, sąsiad nie zrobi
    agencji towarzyskiej itp.).
    Ja bym komuś, kto nie zna się choć trochę na nieruchomościach polecał
    raczej fundusze inwestycyjne.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin