  • Data: 2005-09-05 11:26:20
    Temat: Re: lokata?
    Od: "agulus" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BPH ma coś, co nazwali "planem lokacyjnym"
    Minimalna kwota wpłaty to 2 tys. zł, a następnie
    w ciągu najbliższego roku należy wpłacić 1600 zł.
    Wpłata może być jednorazowa. Minimalna kwota
    wpłaty to 150 zł.

    Minus jest taki, ze jeżeli chcesz zlikwidować
    w ciągu roku to płacisz 5% prowizji.

    Są 3 rodzaje planów, tu znajdziesz szczegóły:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/p
    lany_lok/plany_lok_2

    Ja obecnie korzystam od 10.2004 z planu zrównoważonego
    i w chwili obecnej mam licząc wprost 9,3% odsetek :))))
    A może być jeszcze więcej :)))))

    Pzdr
    Agnieszka