  • Data: 2009-04-04 10:05:11
    Temat: Re: lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gr7aq4$m1$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakos nigdy nie mialem problemu z podpisywanim zdalnie umow o dzielo i
    > przyjmowaniem zaliczek przewyzszajacych te kwote.
    > Przesadzasz z ta anonimowoscia.

    Ja także wykonuję sporadycznie i stukrotnie wyższe transakcje "na słowo" ale
    z osobami albo podmiotami, które znam i z którymi już współpracowałem nie
    raz. I nigdy nie powinno być to normą.

    Możliwe, że trochę przesadzam z anonimowością, ale nie bardzo. Mnie jednak
    nie chodzi głównie o anonimowość, tylko o całkowite uzależnienie się od woli
    pożyczkobiorcy. Wszystko opiera się na dobrej woli osoby przyjmującej takżą
    pożyczkę, a tę jest ciężko zweryfikować. Jak postanowi nie oddać, nie ma
    siły żeby to skutecznie wyegzekwować. Udzielający pożyczki próbując ją
    wyegzekwować poniesie tylko kolejne nieodzyskiwalne koszty, a ze strachu
    pewnie jeszcze niepotrzebnie 2% PCC zapłaci.

    > ze nie ma znajomego ktory ma wolna kase?

    Nie ma wolnej kasy w kwocie tysiąca złotych? Wiem, że to niebogaty kraj, no
    ale...