  • Data: 2009-03-13 16:22:35
    Temat: Re: lokaty
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "chp" <a...@a...com> wrote in message
    news:gpe0ri$67o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > operujesz takim jezykiem ze ja przecietny kowalski musze to 5x czytac.
    > jesli bank ma jakis watpliwy level wyplacalnosci i da ciala, to kase
    > dla poszkodowanych rzuci BFG , i dalej ze BFG nie ma tyle kasy ?
    > chce wiedziec tylko po chlopsku gdzie sedno Twoich obaw.

    dokładnie w tym tkwi sedno moich obaw. BFG ma za mało kasy (jak dla mnie)
    stąd biore to ryzyko pod uwagę pożyczając bankom moją kasę. Ostatni rok
    pokazał że zdarzenia pozornie zdekorelowane nagle zaczynają występować
    grupami (vide ukraina). 50K EUR brzmi fajnie ale należy sobie zdawać sprawę
    z tego jak ten system działa. Jeśli uważasz zę 1.5% na pokrycie strat
    ewentualnego defaultu jednego banku to wystarczająca w tym momencie wielkość
    to może nie trzeba sie tym przejmować.

    george