eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilukas - nieprzyjazny bankRe: lukas - nieprzyjazny bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Olisadebe <O...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lukas - nieprzyjazny bank
    Date: Wed, 09 Nov 2005 10:55:13 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <dksh2a$mi6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dkqe69$eji$1@nemesis.news.tpi.pl> <dkqeuj$poa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.238.242
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1131530331 23110 195.116.238.242 (9 Nov 2005 09:58:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Nov 2005 09:58:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040804
    Netscape/7.2 (ax)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <dkqeuj$poa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:368643
    [ ukryj nagłówki ]

    yayco wrote:

    >> Jak wiekszosci uzytkownikow, tak i mnie zablokowali dostep do konta
    >> przez internet. Zgodnie z sugestia konsultantki z BOK-u udalem sie do
    >> oddzialu banku celem odblokowania konta. Po powrocie, jako ze mieszkam
    >> w innym miescie, okazalo sie, ze dostep do konta jest nadal
    >> zablokowany. Zglosilem to do BOK-u telefonicznie, ale okazalo sie ze
    >> odblokowac moge tylko stawiajac sie osobiscie w placowce banku.
    >
    > Bardzo to smutna historia. Ale warto może dodać (dla osób
    > niezorientowanych), że trwałe zablokowanie dostępu do konta nie
    > dotyczyło wszystkich użytkowników, ale tylko tych, którzy nieostrożnie,
    > ale za to stanowczo, dobijali się do systemu

    Wygląda na to, że niektórzy mieli szczególnego pecha..

    Mnie zablokowało dostęp tak jak innym bo się 'dobijałem'. Odczekałem dwa
    dni i aż 3 razy ( to z mojej winy bo zapomniało mi się co to klucz!)
    odblokowywałem konto telefonicznie. Przelewy zrobiłem zaraz potem. Tego
    samego dnia wysłałem uwagę pocztą co do zmian w przelewach. Po kilku
    dniach otrzymałem odpowiedź ( i to rozumiem bo to było w czasie dla nich
    bardzo gorącym).

    Konto w Lukasie mam od 1999 roku i głównym powodem wtedy i teraz jest
    to, że mozna zadeklarować naraz wiele przelewów w dowolnych terminach z
    dowolnych sum ( teraz to się nazywa harmonogram przelewów).

    Pomysł by rzucić bank z powodu przejściowych trudności uważam za
    poroniony. Trzeba udać się do banku ( a tam kolejki ) albo napisać list
    i pójść na pocztę ( a tam kolejki).
    Dlatego jeden z banków w którym miałem konto rzucałem przez 3 lata :)

    --
    Oli

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1