    From: Olisadebe <O...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lukas - nieprzyjazny bank
    Date: Wed, 09 Nov 2005 10:55:13 +0100

    yayco wrote:

    > Bardzo to smutna historia. Ale warto może dodać (dla osób
    > niezorientowanych), że trwałe zablokowanie dostępu do konta nie
    > dotyczyło wszystkich użytkowników, ale tylko tych, którzy nieostrożnie,
    > ale za to stanowczo, dobijali się do systemu

    Wygląda na to, że niektórzy mieli szczególnego pecha..

    Mnie zablokowało dostęp tak jak innym bo się 'dobijałem'. Odczekałem dwa
    dni i aż 3 razy ( to z mojej winy bo zapomniało mi się co to klucz!)
    odblokowywałem konto telefonicznie. Przelewy zrobiłem zaraz potem. Tego
    samego dnia wysłałem uwagę pocztą co do zmian w przelewach. Po kilku
    dniach otrzymałem odpowiedź ( i to rozumiem bo to było w czasie dla nich
    bardzo gorącym).

    Konto w Lukasie mam od 1999 roku i głównym powodem wtedy i teraz jest
    to, że mozna zadeklarować naraz wiele przelewów w dowolnych terminach z
    dowolnych sum ( teraz to się nazywa harmonogram przelewów).

    Pomysł by rzucić bank z powodu przejściowych trudności uważam za
    poroniony. Trzeba udać się do banku ( a tam kolejki ) albo napisać list
    i pójść na pocztę ( a tam kolejki).
    Dlatego jeden z banków w którym miałem konto rzucałem przez 3 lata :)

    --
    Oli