    From: "and" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lukas - nieprzyjazny bank
    Date: Wed, 9 Nov 2005 13:28:17 +0100

    > Pomysł by rzucić bank z powodu przejściowych trudności uważam za
    > poroniony. Trzeba udać się do banku ( a tam kolejki ) albo napisać list i
    > pójść na pocztę ( a tam kolejki).
    > Dlatego jeden z banków w którym miałem konto rzucałem przez 3 lata :)

    To co mialem zrobic?
    Jezdzic do oddzialu banku az za ktoryms razem uda sie odblokowac konto?
    Dodam, ze w mojej najblizszej placowce Lukasa kolejki sa na grubo ponad 30
    min (Walbrzych).
    Czekac na odpowiedz na reklamacje? Mija 3 tydzien a zero jakiejkolwiek
    odpowiedzi na pisemna reklamacje wyslana listem poleconym.
    Dodam, ze nie mam aktywowanej obslugi konta przez telefon.