    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank -> Alior
    Date: Thu, 30 Jul 2009 10:46:33 +0000 (UTC)

    ForALL <N...@s...info> wrote:

    > Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać
    > osoby które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?
    > Jak się sprawuje ogólnie ich system online, jak z przelewami, jak z
    > awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
    > Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

    Po co 'przechodzić' ? Lepiej korzystać z obu. W Aliorze 3zł za kartę, to
    przecież nie musisz brać karty debetowej w tym banku, tylko nadal używać
    mbankowej, a w Aliorze korzystać z kredytówki.
    Co do bankowości online, to chyba w cenniku jest jakaś opłata za smsy
    autoryzujące transakcje jeśli się przekroczy jakiś limit, ale chyba
    jeszcze nigdy nie naliczono mi tej opłaty.

    a.