  • Data: 2009-07-30 12:06:38
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 30, 1:57 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ja nie mówię, że zła, mówię, że dziwna.
    > Dziś, kiedy każdy chce być korpo i nawet szum spuszczanej wody w kiblu
    > opisany będzie w księdze logotypu, takie rzeczy mogą dziwić.

    Jak widac nie kazdy :) :) :) To jest to co "zabija" wielu pracownikow
    w polskich oddzialach zachodnich firm - wszystko zostalo opisane i
    oprocedurowane :)

    Alior ma ta zalete, ze nie jest niczyim oddzialem czy filia - nie ma
    wiedz "manuala" na wszystko z zachodniej centrali.

    Jak czytalem kiedys w wywiadzie z Prezesem S. kazdy oddzial ma
    samodzielnosc - dziala jak taki lokalny "przedsiebiorca". Centrala
    daje produkty, ogolnokrajowy marketing, it i wsparcie. Oddzial
    decyduje kiedy, co i komu oferuje. A co zarobi to moze wydac. Wynik ma
    wplyw na wynagrodzenie - tylko ten slynny "brak planow" objawia sie
    tym, ze nie ma obowiazku sprzedania 10 lokat i 11 kredytow. Jak
    oddzial nie jest zainteresowany to moze w ogole nie bawic sie w
    kredyty tylko np. w fundusze i biuro maklerskie.

    Ma to swoje zalety, ale - jak widac - moze objawiac sie tym, ze sa
    oddzialy gdzie trudniej dostac KK :)