  • Data: 2009-07-30 11:08:37
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:h4rrns$hsk$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać osoby
    > które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?
    > Jak się sprawuje ogólnie ich system online, jak z przelewami, jak z
    > awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
    > Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

    zakładałem konkursem 100zł dostałem, aktualnie w trakcie zamykania
    pomyśl nad eurobank z debetowką za 1zł do konta oszczędzającego
    niestety męczące zabawy z tokenem

    - męczące logowanie w stosunku do mbankowego
    - karta płatna 3zł, ponoć niektóre bankomaty nie lubią ich kart, mbank
    bezpłatne
    - przelewy płatne od 11, chyba że będziesz robić co 3 dni koszyk zleceń i
    potwierdzał całość (nie znam tej funkcjonalności), mbank bezpłatne sms
    - raz na jakiś czas system staje, kręci kółko i nie można nic zrobić (OPERA)
    i trzeba odświeżyć, mbank szybko chodzi, po za spieprzonym stylem, który
    można zrobić swój lub pobrać gotowy

    nie jestem pewien czy do zaufanego też wymaga potwierdzenia sms, raczej
    potraktowałem bank jako ciekawostkę tym bardziej że stówkę chcieli dawać

    moja metoda:
    1. nie wypłacam z bankomatu
    2. mam trochę grosza zawsze przy sobie
    3. z reguły większe zakupy kartą
    4. kredytówka zawsze ma kasę, bezpłatna na zawsze z mbanku
    5. na termin spłaty krechy w mbanku przelewam z eurobanku i spłacam