  • Data: 2009-07-31 12:19:02
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 11:01:11 +0000, Zbigniew Demidowicz napisał(a):

    > też mi zaleta - za darmo i do tego oprocentowane: 0,00% ! ;)

    Od tego autor ma KO w EB, zresztą nie tylko on

    > O rety, ale szczodrobliwi ci z DB ;)

    W stosunku do mBanku nie ma różnicy, jednak w Aliorze pierwszych 49
    przelewów na m-c jest bezpłatnych, do tego kody autoryzacyjne, których
    tylko 10/m-c jest darmowych - kwestia kto ile i jak korzysta (Alior ma
    przelewy zaufane i możliwość podpisania większej ilość przelewów jednym
    smsem).

    > Mocna przesada, jeśli nie nazwać "bujda marketingowa"! Jeśli dobrze
    > zaznajomić z opisem na ich witrynie (nie zbyt eksponowanym) okaże się,
    > że tylko niektóre są " za free" ! ;)

    No to chyba musisz wybrać się do lekarza. tego od oczu, albo po prostu
    nauczyć się w końcu czytać ze zrozumieniem.

    > Ano, właśnie! ;)

    W DB można opłaty uniknąć w Aliorze niestety nie.

    Xenocide