  • Data: 2009-07-31 16:07:40
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    K pisze:

    > Myslalem przez chwile tez o przejsciu do Aliora z mBanku, mialem to
    > sfinalizowac po wakacjach, ale.... okazalo sie, po wojazach za granica, ze
    > wyplaty w dowolnych bankomatach sa bez prowizji (nie wiedzialem, eKonto visa
    > electron),
    W Aliorze to samo, bez prowizji. W Polsce również. Tylko że _odrobinkę_
    gorsze kursy, ale za to 4 waluty rozliczeniowe i brak 2% opłaty za
    "przewalutowanie" w przypadku innych niż EUR walut. A za głupi 2-3
    tygodniowy urlop podczas którego Ty MUSISZ trzymać kasę na
    nieoprocentowanym ekoncie(o ile chcesz korzystać z wypłat
    bankomatowych), MNIE na lokacie nocnej rośnie. I przy skromnym saldzie
    koło 10 000zł raczej i tak wyjdę na tym lepiej niż Ty :P

    > zlozylem wniosek o KK visa gold za 38 zl/rok i dostalem limit
    > 20000 bez ŻADNYCH dokumentow i formalnosci (tylko podpisanie umowy).
    No i? Jakie bonusy związane z tym goldem? Poza tym, że ubezpieczenie
    podróżne jest ważne dopiero jak nim kupisz bilet, a z opłaty zwalniasz
    się po 30 000zł. Poza tym co to za Gold w mBanku za 38zł? Jakaś
    specjalna oferta VIP dla Ciebie?

    W Aliorze masz 1% cashback od wszystkiego, REALNE progi zwalniające
    całkowicie z opłat, dłuższy grace period i dużo dużo lepsze
    ubezpieczenia przy goldzie (przy silverze zresztą też). A w mbanku
    łaskawie jakieś minuty darmowe :P Totalny bezsens. Ja przenoszę Visę
    Radość Życia z limitem 10 000zł do Aliora. A w mbanku też ładnych kilka
    lat byłem.

    > W sumie zostaje - przewazyl supermarket ubezpieczeniowy (4 polisy), konta
    > walutowe, eMakler i podglad OFE...
    Nikt nie broni zamykać konta w mbanku, ale IMO naprawdę oferta ROR i
    kart kredytowych Aliora jest lepsza.

    Poza tym naprawdę _szacun_ dla Aliora za to, że w takich warunkach
    potrafił przez pół roku się tak rozwinąć. Tak samo dla informatyków-
    system rozwinął się przez pół roku bardziej niż mbankowy w 9 lat.

    Jak tak dalej pójdzie to aż miło myśleć co zobaczymy w Aliorze za rok
    czy za dwa lata.

    --
    Michał