eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie}Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Fajas" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Date: Fri, 28 Nov 2003 21:40:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <bq8bss$lvi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <0...@p...pl> <bq7hi0$9f9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl> <bq81on$mse$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: sandra.offnoise.com
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1070052062 22514 80.55.113.254 (28 Nov 2003 20:41:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Nov 2003 20:41:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270846
    [ ukryj nagłówki ]

    > Drogi Kolego, to nie jest żadne podsumowanie tylko bełkot. Nie zadałeś
    sobie
    > nawet trudu, żeby zrozumieć na czym polega istota problemu. Usiłujesz
    jedynie
    > wmówić mi, że powinienem okazać więcej pokory, bo w innych bankach
    nastałbym
    > się w kolejkach itp. Tu nie jest źle, bo gdzie indziej jest jeszcze
    gorzej -
    > taki ma być morał z Twojego posta. Ale do mnie to nie przemawia, tym
    bardziej,
    > że widzę postępujący w oczach (proporcjonalnie do przyrostu liczby
    klientów)
    > upadek mBanku - w aspekcie czasu trwania procedur i jakości obsługi
    klienta. I
    > na to chciałem zwrócić uwagę. A lektura postów na grupie z ostatniego
    czasu
    > upewnia mnie w tym, że nie tylko ja zauważam tę degrengoladę.
    >
    > Pozdrawiam
    > PSOLS
    A to przeciazenie wynika z tego, ze taki klient jak ty potrafi wisiec na
    sluchawce z mLinka 20 minut aby wyjasnic problem ktorego tak naprawde niema.
    Bo powiedz mi tak naprawde, czy w normalnym banku sprawdzalbys po 5 minutach
    czy przelew znajduje sie w twoich przelewach oczekujacych czy juz
    zrealizowanych i robilbys to dodatkowo w dzien wolny, CIEKAWE :))))
    Powiedz mi co z punktu widzenia wykonania uslugi ma za znaczenie czy
    potwierdzenie wykonania pojawi sie dzisiaj czy jutro???? Takie sa procedury
    i nalezaloby sie do nich dostosowac.
    A ty zawalasz system jakimis pretensjami o nic to prawie tak jakys kazal
    taksowkarzowi jechac wg zasad ruchu lewostronnego. Powiedz mi dlaczego mBank
    ma zmieniac zasady ksiegowania transakcji i prezentacji ich w serwisie tylko
    dlatego, ze tobie sie wydaje ze tak bedzi lepiej, mi odpowaiada wlasnie taki
    a nie inny sposob ja jako klient go akceptuje i nie zycze sobie zmiany.... a
    moze jestes lepszym klientem niz ja???

    Fajas


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1