  • Data: 2008-11-25 13:25:59
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 14:14:25 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Plastiku nadal nie ma, ale doszła dziś umowa karty nadana 20 listopada.
    > Doradcy na mLinii cały czas forsują ewidentne kłamstwo, że plastik
    > został wysłany 30 czy tam 31 października czyli w Dniu Pięćdziesiątym
    > Dziewiątym...

    Jakiś czas temu mBank miał taki zonk, że wysyłali coś np. 20 lipca, ale
    na kopercie była data 20 czerwca.
    Swego czasu aż się prawie pokłóciłem z mLinką, właśnie o datę chodziło.
    Ewidentnie mieliśmy inne dane.

    Zatem jest szansa, że 30 listopada wyślą to do Ciebie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl