  • Data: 2008-12-02 13:47:41
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ga6rtr$npn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Dziewięćdziesiąty.

    Plastiku ani śladu ani u mnie ani u żadnego ze znajomych.

    Z tego wynika jedno, jest prawie pewne, że Dyżurny z blogu mBanku kłamał, iż
    dostał tę kartę (info potwierdzone nieoficjalnie przez pracownika mBanku,
    tzn. do 15 listopada żadna karta nie była wysłana, oprócz jakiegoś
    quasi-pilotażu jeszcze we wrześniu w ilości około 10 sztuk). Chyba powoli
    ten Dyżurny powinnien zacząć przygotowywać się do Procedury Zmiany Nicka.

    W ciągu pierwszych trzech miesięcy miałem wydać tą kartą 1000 zł aby oddali
    mi 390 zł opłaty za jej wydanie. Jak mam to zrobić? Powoli chyba mogę zacząć
    pisać reklamację. Ale nie spieszy mi się.

    marekz