  • Data: 2008-12-10 08:59:09
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:nqz4h2toek7s$.dlg@kojer.kojer...

    > Odsetek pewnie nie wywalczysz, więc raczej bym spłacił (o ile nie chcesz
    > się od razu zadłużyć). Ale naliczonej opłaty bym nie odpuscił.

    Tylko wykonanie częściowej spłaty, spowoduje, że będą tak czy inaczej
    należne odsetki. Więc rozważam 3 opcje:

    a) spłata całości, opłata pewnie tak czy inaczej zostanie zwrócona później,
    czy to normalnie czy po reklamacji, w tej chwili de facto zwrot się nie
    należy;
    b) nie spłacenie niczego;
    c) spłata kwoty minimalnej, aby zabezpieczyć się przed wpisami w BIK i BTE.

    > Tak swoją drogą to rozmawiasz tylko z mlinią czy uderzyłeś już pisemnie
    > gdzieś wyzej w banku?

    Nigdzie nie uderzałem pisemnie, choć bardzo blisko mam do CF. Nie składałem
    takżenawet formalnej reklamacji dotyczącej niedoręczenia karty, bo wiem, że
    praktycznie nikt jej nie dostał. Pomóżcie mi sformułować coś fajnego może,
    to bym to od razu puścił mailem w kopii do KNF. :-)

    Kwestia jest taka czego na tym etapie w zasadzie od banku powinienem
    oczekiwać.

    marekz