  • Data: 2008-12-10 09:05:09
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Dec 2008 09:59:09 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Tylko wykonanie częściowej spłaty, spowoduje, że będą tak czy inaczej
    > należne odsetki. Więc rozważam 3 opcje:
    >
    > a) spłata całości, opłata pewnie tak czy inaczej zostanie zwrócona
    > później, czy to normalnie czy po reklamacji, w tej chwili de facto zwrot
    > się nie należy;
    > b) nie spłacenie niczego;
    > c) spłata kwoty minimalnej, aby zabezpieczyć się przed wpisami w BIK i
    > BTE.

    Z drugiej strony spłacając cokolwiek uznajesz dług. Chyba że równocześnie
    wystąpisz do banku z pismem, że czynisz to "z ostrożności procesowej, dla
    uniknięcia negatywnych konsekwencji... aczkolwiek świadom bezprawności
    działań banku i niezasadności roszczeń, a także skutków niezastosowania
    się do przymusu banku".

    > Nigdzie nie uderzałem pisemnie, choć bardzo blisko mam do CF. Nie
    > składałem takżenawet formalnej reklamacji dotyczącej niedoręczenia
    > karty, bo wiem, że praktycznie nikt jej nie dostał. Pomóżcie mi
    > sformułować coś fajnego może, to bym to od razu puścił mailem w kopii do
    > KNF

    Koniecznie złóż reklamację pisemną, KNF chyba takimi rzeczami bardzo się
    nie interesuje, ale UOKiK powinien ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl