  • Data: 2004-01-02 16:33:50
    Temat: Re: [mBank] KK i PIN
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "666" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bt41ik$9e7$1@news.onet.pl...
    Jakoś nie mogę uwierzyć w to zmuszanie do podawania PINu przy wypukłej
    karcie: wielu ludzi nawet nie ma lub nie zna swojego PINu przy wypukłej.
    W Szwecji natomiast spotkałem się często z rubryką "data urodzenia" na
    slipie wydrukowanym do podpisu przy wypukłej karcie, jest to dodatkowa
    weryfikacja.

    hmm, gdybym nie zobaczyl, to pewnie bym nie iwierzył, ale w krakowie
    (pawilon geant) sklep z kosmetykami - na slipie wydrukowali imie i nazwisko
    wlasciciela karty
    mnie sie to nie zdarzylo nigdy, ale znajomy mi pokazal - zaznaczajac, ze
    oczywiscie nikomu sie nie spowiadal z tych danych - ktos moze przyblizyc w
    jakich to posach jest mozliwe ?