  • Data: 2006-04-20 20:29:48
    Temat: Re: [mBank]KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Rzeczywiście, z pośpiechu nie doczytałem.

    Ale jednak nigdzie na stronie nie widać informacji co do okresu w jakim
    obowiązuje oprocentowanie.
    W TOiP napisali tylko 0,65 % od salda zadłużenia. Więc przy 5000 zł,
    oprocentowaniu rocznym naliczanym co miesiąc byłoby to ok. 2,50 zł. Ale
    jeśli jest to oprocentowanie miesięczne to tak jak napisałem powyżej.

    Niech ktoś kto używa tej karty poda prawdziwe wyliczenia.

    --
    Dawid