  • Data: 2012-10-30 07:48:48
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Oct 2012 23:55:50 +0100, Mateusz Papiernik wrote:
    > No - Ci, ktorym sie chce chrzanic z migracjami z bankow ktore dzialaja
    > do innych, ktore prawie dzialaja (patrz Twoj wlasny post o Synku wyzej),
    > to na pewno juz przemigrowali. ;-) Popatrzmy prawdzie w oczy - dwie
    > godziny (lub wiecej) bawienia sie z papierkologia zeby otworzyc nowy
    > rachunek i zmienic swoje przyzwyczajenia jest warte w przeliczeniu na
    > zlotowki przynajmniej tyle co 10 lat oplat za karte.

    Przy zmianie banku ,,podstawowego'' bardzo ,,miło'' wspominam
    przenoszenie chyba 4 PZ. Zalozenie/zamkniecie konta przy tym to pikuś.

    > Inna rzecz, ze wyjecie plastikowego MC z portfela jest rownie szybkie co
    > wyjecie czegos z naklejka - chyba, ze chce sie z tylu telefonu nosic.

    No glownie na telefonie to ma sens. Z zycia wziete -- Woodstock, kolejka
    po zetony na piwo za gotowke na godzine, paypass -- 5 ludkow. A moja karta
    w namiocie, jakis kilometr stad. A telefon jednak w kieszeni...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns