  • Data: 2010-06-11 07:27:53
    Temat: Re: mBank -> Polbank - Warto przejsc?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Cze, 07:14, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    > Wiadomo, że bank jest grecki i nie podlega pod BFG:
    > - Jesli przeniose tam 20k pln i bank padnie,
    >   (niekoniecznie przez kryzys grecki :)
    >   to co sie stanie z moimi oszczedosciami?

    Jeśli wykonujesz wiele przelewów itp. to nie warto, mBank działa
    sprawniej....

    Do samego trzymania oszczędności się niejako nadaje, ja nawet wykonuję
    sporadyczne przelewy i hm..."działa":P
    Co więcej bierzące środki pod potencjalne przelewy wyciągam często z
    Mocno Oszczedzająceg(5,5% kapitalizacja codziennie) o co oznacza, ze
    muszę wykonać dwa przelewy i oba potwierdzić smskodem:P O tyle warto,
    że dowolna ilość przelewów na własne rachunki z Mocno Oszczędzającego
    jest darmowa. Rachunek Oszczędzający do którego można podpiąć kartę
    debetową(darmowa, bezpłatne wypłaty Polbank i Euronet) jest
    oprocentowany 4,25% (kapitalizacja co miesiąc) więc całkiem nieźle.

    Jeśli chcesz kartę z najlepszym kursem walut to też warto, mimo tego,
    że opłata za wypłąte z bankomatu za granicą to 10zł to przy wiekszych
    kwotach i tak jest to najtańsza opcja.

    Działają nawet automatyczne spłaty karty kredytowej a reklamacje
    rozpatruję w miarę sprawnie i to nawet bank dzwonił do mnie jak coś
    dłużej trwało albo miałem po coś przyjść do oddziału i jeszcze jakiś
    papierek podpisać ...(no tak, oni do mnie nie przychodzili:P). Ale to
    za pewne podpada pod teorię "zależy na jakiego pracownika się trafi".

    Podsumowanie wad:
    - interfejs internetowy
    - greckie zagrożenie
    - nie informują sami o zmianie oprocentowania
    - w oddziałach jest różnie ale i tak załatwi się więcej niż w
    "oddziałach" mBanku;)