eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] - Procedury i podwojne standardyRe: [mBank] - Procedury i podwojne standardy
  • Data: 2008-12-11 15:14:19
    Temat: Re: [mBank] - Procedury i podwojne standardy
    Od: "bradley. st" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    - "Apostiille" w rozumieniu biura Sekretarza Stanu w "moim" stanie sluzy
    poswiadczaniu AMERYKANSKICH dokumentow w celu ich obiegu za granica. Nie
    podpisu na cudzoziemskich umowach, co wiecej sporzadzonych w obcym jezyku,
    ktorego Notary Public nie zna i nie rozumie. Sytuacja jest patowa -
    mBank "wie lepiej".

    - Abstrahujac, wzor podpisu jest na umowie eKonta. Zgodnie z par. 4, p. 3
    Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunkow... : "Podpis zlozony pod umowa
    traktowany jest dla celow bankowych jako wzor podpisu Posiadacza rachunku".

    - BRE zmienil zdanie po otrzymaniu poswiadczonych notarialnie dokumentow i
    zazyczyl sobie dodatkowych poswiadczen.

    - Notariusz jest "ąę" wystarczajaco na tyle, ze jej imie, nazwisko, adres i
    telefon znajduja sie w publicznie dostepnym spisie notariuszy stanowych.
    Chyba wystarczylaby odrobina wysillku ze strony BRE, jezeli koniecznie musza
    miec poswiadczenie poswiadczenia? Ze nie wspomne o mozliwosci wykonania
    telefonu do mnie z pytaniem "Czy pan rzeczywiscie podpisal...?" gdyby fakt
    zlozenia wniosku po zalogowaniu sie do systemu nie wystarczal.

    Rozumiem, ze te klody pod nogi wynikaja wylacznie z troski BRE zebym
    zbytnio nie angazowal sie w transakcje finansowe z mBankiem przy takim
    poziomie kompetencji pracownikow?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1