  • Data: 2008-01-16 12:01:15
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał J. Czekała pisze:
    > Kto dokonywał wypłaty w bankomacie ostatnio niech się TERAZ zaloguje
    > do mBanku. Efekt piorunujący - ta sama kwota poksięgowana
    > kilka(naście) razy aż do salda dopuszczalnego ;-)
    > Mlinia twierdzi, że pracują nad tym...

    Poniżej jakiejkolwiek krytyki. Jakoś dziwnie ani razu nie zdarzyła im
    się pomyłka na korzyść klienta, za to na niekorzyść to już kolejny raz
    mbank dał ciała. Jakoś potrafią zadbać o własne bezpieczeństwo.

    A tłumaczenia, że to wina VISY jest całkowicie bez sensu. Skorzystałam z
    VE (właśnie m.in. po to są dla bezpieczeństwa) i mbank pobrał wybraną
    kwotę kilkanaście razy poniżej dopuszczalnego limitu. A karty te są
    przecież w czasie rzeczywistym akceptowane i wypłacić poniżej limitu nie
    można. Zwykłe spychanie winy. Dali ciała w księgowaniu, bo nie powinni
    do tego dopuścić, choćby Visa i milion razy zduplikowała operacje.

    --
    pzdr