  • Data: 2008-01-16 12:55:43
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fmku4d$5u1$1@news.ds.pg.gda.pl...
    > waldek pisze:
    > Jeśli klient miał na rachunku np. 10'000 zł, wybrał 2'000zł i potrzebuje
    > na życie kolejnych pieniędzy to mbank ma klientów w głębokim poważaniu i
    > odcina klientów od pieniędzy bo raczył kilkanaście razy zaksięgować tę
    > samą wypłatę... choć jest to sprzeczne z prowadzoną usługą (rachunek bez
    > limitu kredytowego z kartą debetową-weryfikowaną online).

    Jak wszedlem w limity karty debetowej (pisze o Multibanku), to tam pokazuje
    dobrze: ze wykonalem jedna transakcje na 390 zl, a na koncie w historii
    rachunku pietnascie ksiegowan. Czyli bank wie, ze karta byla uzyta tylko
    jeden raz... Ja juz tez przestaje wierzyc, ze to wina Visy...

    Poza tym nie mialbym nic przeciwko, zeby jakiegos MasterCarda w takim razie
    zaproponowali...

    Pozdrawiam, Grzegorz