  • Data: 2008-01-16 13:09:37
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Anno!

    W środę, 16 stycznia 2008, o godz. 13:03:29, napisałaś na temat: "TERAZ!!!!"
    Anna a...@o...pl, news:fmkrqi$spu$2@news.ds.pg.gda.pl

    > Jak to nie ich wina? Oczywiście, że ich wina. Bo kogo innego wina, że
    > wypłaty z kart weryfikowanych online poksięgowali poniżej dopuszczalnego
    > salda. Wina Dziadka Mroza?

    To był tylko zacytowany sens wypowiedzi w RadioZet a nie moje stwierdzenie.

    Oczywiście, że ich wina bo jeżeli dzienny limit karty został przekroczony
    to następne transakcje powinny być odrzucone przez bank.

    Tak samo powinno być gdy limit dzienny nie został jeszcze przekroczony ale
    saldo jest już mniejsze niż żądana kwota wypłaty w bankomacie. (ta
    ponowna/zwielokrotniona)

    Jeżeli tak by było (a jak widać nie jest) to rzeczywiście mBank mógłby
    twierdzić, że to wina VISy.
    Widać, że może to być wina VISY i napewno banku! Widać też jaki ten system jest
    niedoskonały by nie powiedzieć dziurawy.

    --
    Hej!
    TZ

    - Polskę poćwiartowano na trzy nierówne połowy. -