  • Data: 2008-01-16 13:25:42
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Marek M. <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jan 2008 14:14:47 +0100, Anna <a...@o...pl>
    wrote:

    >A może podasz konkretny przykład? Bo jestem w mbanku od samego początku
    >(kwartał po rozpoczęcie działalności) i jakoś nie przypominam sobie, by
    >bank choć raz pomylił się na moją korzyść lub bym ja bezzasadnie miała
    >do dyspozycji środki banku.
    >

    >Rzeczniku mbanku, jeśli próbujesz zepchnąć mnie na pozycje obronne to ci
    >się nie uda.

    1. Nie jestem rzecznikiem.
    2. Oczywiście nie podam Ci przykładu pomyłki na rzecz klienta. Zapytaj
    rzecznika, najlepiej oficjalnym pismem. To, że Tobie sie to nie
    przydarzyło, to nie oznacza, że nie zdarzyło się wogóle. HINT: Nie
    trafiłem 6 w totolotka - czy to oznacza, że wygrane w totku to ściema?
    3. Nie zamierzam Cię spychać do jakiejkolwiek pozycji. Po prostu czasami
    bawi mnie to, jak ludzie lubią oceniać, skazywać i sądzić w sprawach, o
    których niewiele wiedzą.

    Marek M.