    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank <---> VWBank
    Date: Tue, 01 Feb 2005 21:40:16 +0100

    Tomasz napisał:

    > Trudno mi polemizować z Tobą, kimś, kto wyznaczył sobie krucjatę wobec
    > innych. Nie wciskaj mi bzdur w usta, nie przeinaczaj słów aby później z
    > nimi walczyć.
    > Wolałbym, abyś jednak nie kreował rzeczywistości.
    > A zatem nie wkładaj w moje usta tego co uważasz, że powiedziałem, czy
    > miałem na myśli. Jeśli masz ochotę merytorycznie dyskutować, to radzę
    > pomyśl 2 razy zanim coś napiszesz i pamiętaj też, że zawsze możesz się
    > mylić. ;-) Zresztą każdy ma prawo popełniać błędy. Nie musisz się tego
    > bać, bo nikt sensowny, a przecież Wszyscy tu są tacy, nie będzie się
> [...]

    Wyluzuj. Jeśli podczas takiej dyskusji - na poziomie faktów nie epitetów
    /ad personam/ czujesz się urażony to wybacz. Nikt Ci nie jest w stanie
    pomóc rzeczowo bardziej niż Ty sam. Radek P. starał sie wyjaśnić Tobie
    to, że przelewy niekoniecznie chodzą tak jak nam się wydaje, że chodzą.
    Sprawdzone przez wielu grupowiczów pbb.

    A jeśli chodzi o godziny wysyłania / odbierania przelewów to każdy bank
    ma inne. Prócz godzin sesji KIR, dochodzą także godziny wewnętrzengo
    przetwarzania przelewów przez banki, kolejkowania, przygotowywania
    paczek do KIR. Dlatego w jednym banku można zlecić przelew pół godziny
    przed terminem sesji bankowej do KIR-u a w innym trzeba godzinę
    wcześniej. Taka specyfika systemów tleinformatycznych banków.

    A co do mBanku to bodajże ze 2 lata temu była dyskusja na Forum mBanku o
    tym, że komuś przelew nie "poszedł". Zdarzyło się kilka takich
    przypadków, bo w każdym banku mogą się przytrafić problemy czy błędy.

    K.