  • Data: 2005-02-01 18:18:19
    Temat: Re: mBank <---> VWBank a moze inny bank np LUKAS
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Seba_Fan wrote:
    > Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a Visa electron bo to ona jest bezplatna?

    Masz rację - tu ubezpieczenie jest płatne, ale i tak zamierzam odejść od
    karty mBanku...
    Krótkie uzasadnienie:
    - procedura rozpatrywania reklamacji -
    1. Sytuacja.
    Żonie naliczyli niesłusznie kilka opłat w tym za wydanie karty i...
    odmówili przyjęcia reklamacji tłumacząc jej bezpodstawnością, bo
    "złożyła wniosek nie z tej strony co powinna".
    O tyle jest to dziwne, że sami wcześniej powołując się na regulamin
    interpretowali, iż złożenie wniosku z przekierowań ze stron partnerów
    też wchodzi. (Przed chwilą to również potwierdzono).
    A zatem?

    2. Jak się składa reklamacje.
    Jeśli dociera do Ciebie wyciąg to musisz złożyć reklamację przed
    terminem płatności poprzez mLinię i... zapłacić również za transakcje
    reklamowane...
    To już przestaje mi się podobać...
    Kilka znanych mi banków zakłada uczciwości i rację klienta, tym samym
    nie musisz płacić za reklamowane transakcje - tu jednak jest inaczej.
    Co gorsza zgodnie z zapisem na rozpatrzenie reklamacji dają sobie 90 dni...
    Kilka banków podejmuje decyzje w ciągu 14 dni, a zresztą skoro i tak
    uznają wstępnie Twoje roszczenia, to czy to ważne... ;-)