-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Tomasz <t...@p...fm>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: mBank <---> VWBank a moze inny bank np LUKAS
Date: Wed, 02 Feb 2005 11:31:31 +0100
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 29
Message-ID: <ctqa65$lut$1@achot.icm.edu.pl>
References: <ctllv8$oea$1@achot.icm.edu.pl> <c...@a...krakow>
<ctnkd2$45f$1@nemesis.news.tpi.pl> <c...@a...krakow>
<cto1ir$dmu$1@atlantis.news.tpi.pl> <cto3tj$m03$1@achot.icm.edu.pl>
<cto6t6$aml$1@nemesis.news.tpi.pl> <ctoh5d$r9d$1@achot.icm.edu.pl>
<m...@4...com>
NNTP-Posting-Host: chello081018222083.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1107340293 22493 81.18.222.83 (2 Feb 2005 10:31:33 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Feb 2005 10:31:33 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <m...@4...com>
X-Accept-Language: en-us, en
User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335646
[ ukryj nagłówki ]>> Żonie naliczyli niesłusznie kilka opłat w tym za wydanie karty i...
>>odmówili przyjęcia reklamacji tłumacząc jej bezpodstawnością, bo
>
>
> a wydali kilka kart?
> Przecież to byłoby nawet śmieszne, gdyby nie chodziło o pieniądze.
Jedną, ale jest pewna procedura... ;-)
Najpierw kazali zapłacić za wszystko, potem złożyć u "specjalisty" ds
kart reklamację (do 90 dni odpowiedź). Przy czym "specjalistka" nie
przyjęła reklamacji dokonując karkołomnych interpretacji i twierdząc, że
błąd pierwotny, tj. "w ogóle naliczenie opłaty" wynika z błędnej
interpretacji przez mLinię warunków promocji i taka winna być reklamacja.
Rozmawiając z mLinia, jednak 3krotnie udzielono różnych informacji i
każdorazowo odsyłając do specjalisty ds kart aby złożyć tam reklamację
na powyższe koszty. Trudno zmusić 2 panienki "s." aby spisały reklamację.
Zabawa byłaby świetna, ale ile czasu można spędzać przy telefonie?
Żona miała dość.
Reklamację składamy pisemnie. Swoją drogą reklamacja winna być złożona
_do_ dnia spłaty, czyli do wczoraj... :-(
A zatem zapłaciliśmy i rezygnujemy z kart - zeszli na psy...
Kopie reklamacji wysyłam do ZBP i Federacji Konsumenta.
Tomek
PS. Kiedyś miałem podobną sytuację - reklamacja opłat trwała 2 miesiące
- wydali mnóstwo na telefony do mnie. W koncu zażądałem ostatecznej
odpowiedzi na piśmie i poinformowałem, że kieruję sprawę do Fed.Kons.
Ku mojemu zaskoczeniu następnego dnia po tej rozmowie środki zwrócili. :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.05 12:22 Radoslaw P.
- 02.02.05 12:39 Radoslaw P.
- 02.02.05 18:55 Krzysztof Halasa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...