eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
  • Data: 2007-05-30 03:05:28
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: "Dany" <dany@info[miasto].com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja już nie mam siły do tych skurwysynów...
    >
    > Zabić to za mało... Ma ktoś jakiś pomysł?

    Nie wyczułes ich wcześnije że robią Cie w balona ?
    Do mBanku, jako ich wieloletni klient podchodziłem 3x po kredyt, zaawsze
    kończyło sie tylko strata czasu.
    Ten bank, jak wiele innych stosuje metodę, skuśmy klienta fajnymi warunkami
    kredytu, a jak podpisze to będziemy wymagać 1000 innych papierów, a
    procedurę wydłuzymy do 3 miesięcy. Idź do większego banku, np. PKOBP, będzie
    nieco drożej, ale szybko i przyjemnie, a co najważniejsze, bez żadnej
    ściemy.
    --
    Dany. Słupsk. Polska północna.