eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć... › Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
  • Data: 2007-05-30 07:03:57
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > No to wytłumacz mi, dlaczego pracownikowi banku przy 2000 netto wychodzi
    > ła zdolność na ponad 190 tysięcy?

    Nie wiem czemu ja mam ci tlumaczyć, tego co cię nabił w butelkę pytaj.

    Przekonałeś się przeciez że to co policzył ci pracownik jakiś było
    kompletnie odrealnione. Jeśli potrzebowałeś wiarygodnej informacji od
    nich to mogłeś wziąć promesę.

    Gdy rozglądałem się za kredytem również byłem i w mBanku i w Multibanku
    i stanowczo te dwa banki obliczają najostrożniej zdolność kredytową. Co
    prawda nie zauważyłem aż takiej różnicy, ale była widoczna.

    Wszedłem z ciekawości na stronę:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/mplan/korzysc
    i.html
    i wypełniłem ten kalkulator, przy dochodzie 2000 PLN, 2 osobach, 35
    latach i zadnych zobowiązaniach wyskakuje zdolność kredytowa na poziomie
    115000.

    Wiesz... ten pracownik, korzysta z jakiegoś kalkulatora tylko. Równie
    dobrze mogłeś iść do jakiegoś Expandera czy innego, oni mają wiecej
    takich exceli które obliczają tak samo.

    Szkoda że straciłeś tyle czasu. Radzę składać wniosek do kilku banków
    jednocześnie żeby nie mieć takich niespodzianek.