eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć... › Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
  • Data: 2007-05-30 07:25:15
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f3hq4p$tbd$1@news.onet.pl...

    > Ja znam osoby co kupuja zagarki po 30 tys. Tym niemniej dla normalnego
    > czlowieka 1000zl na samo utrzymanie (w sensie jedzenie, ubranie, telefon
    > itp.) spokojnie wystarcza.

    Rylli?
    Czynsz 500, paliwko 300, odkładanie na przeglądy i ubezpieczenie auta 200.
    To jest 1000, a życie? Jest bardzo dużo stałych kosztów (w większości
    związanych z mieszkaniem i samochodem) i nie można tego tak po prostu
    olać przy planowaniu kredytu. A co jak się trafi dziecko? Z dolnej półki:
    wózek głęboki 400, spacerówka 300, krzesełko 130, nosidełko 130, potem
    fotelik itd.. Wyższa pólka to ceny x2 lub x3. Nie wspomnę o całej
    górze pampersów :)
    A jeśli będą bliźnięta?? :P
    Pytający pewnie jest jeszcze pod parasolem rodziców, a to nie trwa
    wiecznie..
    Miroo