eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć... › Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
  • Data: 2007-05-30 08:26:03
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 May 2007 08:01:53 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > A mieszkanie to za darmo ?

    Przecież będzie mieszkał we własnym.

    > Ale nawet jesli jest za darmo to czynsz i prad i wode sie placi wiec
    > optymistycznie to jest minimum 400zl

    Co ty robisz z prądem i wodą że dla ciebie 400zł to jest minimum?

    > do tego srodki komunikacji niech
    > bedzie autobus czyli 70zl. DO tego wypadaloby cos zalozyc na nogi,
    > tylek, grzbiet i zeby to nie bylo z Caritasu to 200zl miesiecznie to
    > jest MINIMUM nawet jak na ubieranie sie na stadionie.

    Dziwne, mi wychodzi średnio 600zł/rok, i nie ubieram się ani w
    Caritasie, ani na stadionie, ani w second handzie (notabene gdybym się
    ubierał na stadioniw wychodziłoby więcej - niewiele taniej niż w
    normalnych sklepach, za to o wiele mniej trwałe)

    p. m.