    From: "asp420" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas dostawy karty - 14dni na poczcie...
    Date: Thu, 29 Dec 2005 10:02:53 +0000 (UTC)

    Michal M wrote:

    > witam,
    > moja zona dostala wczoraj karte do eKonta - czekala okolo 3tyg na
    > sama karte! i zeby bylo smieszniej na kopercie byla wybita data
    > wysylki 14.XII... czyzby mBank mial kose z poczta?? czy moze moj
    > listonosz mial akurat urlop? pisze o tym bo bylo na grupie kilka
    > pytan mniej lub bardziej zniecierpliwionych klientow mBanku
    >
    > pozdrawiam
    > michal m

    Smieszne,ale wlasnie mialem o tym napisac, ale w roli glownej jest
    MultiBank. Konto zalozylem w 12.12 br. karty do dzis nie dostalem. Jak
    mi tlumaczyla konsultantka w multilinii jest to spowodowane jakimis
    tarciami z PolCardem. W sumie samo zjawisko jest o tyle dziwne ze:
    - karte kredytowa z mBanku dostalem w terminie i przed swietami
    - swieta bozonarodzeniowe maja to do siebie ze sa zazwyczaj pod koniec
    grudnia, wiec mozna sie do nich przygotowac czego dowodem jest wysyp
    kredytow swiatecznych
    - Poczta Polska nie jest jedynym doreczycielem pism
    - istnieja telefony i e-maile , wiec o ew. obsuwkach bank moglby
    poinformowac

    Jednym slowem jeszcze jeden przyczynek do malejacej kultury bankowej (o
    ile taka istnieje). Po tym co ostatnio wywijaja inne banki, np.
    Raiffeisen ktoremu "zapomnialo sie" poinformowac mnie o zmianach na
    moja niekorzysc nic nie jest mnie w stanie zdziwic. Co gorsza na psy
    zlaza nawet te banki co do ktorych moja opinia byla raczej pozytywna.