eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] czas konczyc ten absurdRe: [mBank] czas konczyc ten absurd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!polnews.pl!n
    ot-for-mail
    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: Thu, 13 Nov 2003 00:26:15 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <bou7jp$hg9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1068679575 16442 194.181.190.181 (12 Nov 2003 23:26:15
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Nov 2003 23:26:15 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 62.21.7.249
    X-Original-NNTP-Posting-From: c7-249.icpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:268480
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    >
    Witam Witka i wszystkich oszukanych przez ten piekielny bank!
    Nie jesteś jedynym klientem tego banku, którego potraktowano w ten sposób. Ja
    preżywam dokładnie taki sam koszmar od ponad dwóch miesięcy! Zamawiam
    regularnie oddzwonienie i mają mnie w dalekim poważaniu. Nawet nikt nie
    oddzwania. Ten bank to jedna wielka pomyłka! Do tego stopnia nadużyli moje
    zaufanie i moją chęć ulokowania u nich pieniędzy, że również podjąłem decyzję
    o zamknięciu tam konta, którego tak naprawdę po dwóch miesiącach prawie nie
    mam. Skoro brak podstawowej organizacji procesu zakładania konta juz zawodzi,
    to co mówić o bezpieczeństwie i słuszności trzymania naszych pieniędzy. Aż
    ciarki człowieka przechodzą na samą myśl. Słusznie napisałeś ten post, bo
    może on wielu ludziom zaoszczędzić nerwów, zdrowia i pieniędzy. Poza tym to
    wcale nie jest tak, że wniosek o przyznanie limitu debetowego i karty
    przenosisz z innego banku bezproblemowo. To jeden wielki absurd! U mnie
    procedura ta trwa juz dwa miesiące i końca nie widać nie mówiąc o początku.
    Mogę tylko powiedzieć, że współczuję Tobie i sobie samemu, że dałem się
    nabrać na ten "bank". Chciałem mieć konto ale już zdecydowanie nie chcę.
    A na dodatek powiem tym wszystkim fanom mBanku, którzy wypisują te bzdury i
    krytykują Cię za to, że ostrzegasz innych, że od dwóch lat mam konto w
    Inteligo i nigdy na tym banku się nie zawiodłem. Inteligo w porównaniu z
    mbankiem to bajka!. Jasne procedury, o wiele wygodniejszy interfejs i słowni.
    Co obiecują to dają! Adios popaprany mBanku! Aż dziw bierze człowieka, że w
    dzisiejszych czasach fukcjonuje jeszcze taka instytucja, która zupenie nie
    szanuje swoich klientów i naszych pieniędzy.
    Pozdrowienia dla "szczęśliwych" klientów!
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1