eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] czas konczyc ten absurdRe: [mBank] czas konczyc ten absurd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!not-fo
    r-mail
    From: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: Thu, 13 Nov 2003 18:20:19 +0100
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <3...@8...210.62.66>
    References: <bou7jp$hg9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.62.66
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1068744010 3119 81.210.62.66 (13 Nov 2003 17:20:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Nov 2003 17:20:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:268596
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak to się mówi - kto pierwszy ten lepszy. Ja zakładałem konto w mBanku
    ponad dwa lata temu i nie narzekam.

    Zastanów się lepiej co chcesz od banku - jeśli chcesz zakładać konta w kilka
    minut i często rozmawiać z kimś z banku to pomyliłeś adresy - tak obsługa
    jest w marmurach i za to się płaci.

    Banki internetowe mają niższe koszty i dlatego nie masz tam jednego
    pracownika na jednego klienta tylko jeden pracownik musi obsłużyć ich
    tysiące czy dziesiątki tysięcy. Jeśli więc każdy zaczyna wydzwaniać, bo
    tydzień temu złożył formularz i już chce działać to nie ma się co dziwić, że
    zakładanie kont tyle trwa, odpowiadanie na telefony też zajmuje czas...

    Ja zadzwoniłem i założyłem konto w kilka minut, później czekałem na
    wszystko, podpisałem i odesłałem - trwało to długo ale czekałem cierpliwie i
    doczekałem się. Od chwili założenia konta dzwoniłem kilka razy na mlinię i
    nie miałem nigdy większych problemów (jak było zajęte dzwoniłem później).

    pozdrawiam i życzę udanego bankowania (może jednak nie w mBanku)

    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1