  • Data: 2006-03-14 09:57:57
    Temat: Re: mBank - dlaczego zszedl na psy?
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Sprzedawca obieca ci złote góry, a i tak analityk to potem weryfikuje.
    > Jeden
    > ma za zadanie sprzedać jak najwięcej, drugi pilnuje by bank nie stracił.
    > Stąd masz powstałą różnicę.

    Tu akurat analityk niewiele ma do sytuacji, bo jego rola to ograniczanie
    ryzyka.

    Moim skromnym zdaniem:

    a. nastąpił zwykły ludzki błąd tzn. w warunkach kredytu konsultant nie
    zaznaczyl kwoty prowizji 0.8% tylko poszlo standardowo 1%, ani nie zaznaczyl
    we wniosku dodatkowych wydatków, które mialy byc uwzglednione w kredycie,

    b. konsulatant zrobił to celowo jesli chodzi o prowizję, gdyz zapewne jego
    wynagrodzenie to czesc prowizji placona przez klienta, ale jesli chodzi o
    udzial wlasny to nie sądze, zeby mial tu jakis interes.

    Dla mnie bardziej prawdopodobna jest opcja a, ale pewnosc z opisu mam jedną,
    ze konsultant powienien zmienic zawód, bo tak sie po prostu tego nie robi.
    Dał ciała i tyle.

    W zaistnialej sytuacji proponuję złożyc reklamacje, opisac całą sprawę i
    zazadac:
    a. zwrotu czesci prowizji
    b. zwrotu czesci kosztu ubezpieczenia niskiego wkladu
    c. zwrotu utraconych odsetek od kwot z a i b.

    Mialem podobnie (nie identycznie) w Multibanku, złozylem reklamacje i
    zostala uznana w calosci.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl