    From: Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - dziadostwo - zgubiona umowa?
    Date: Wed, 28 Dec 2005 17:06:25 +0000 (UTC)

    Dnia 28.12.2005 Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Napisz oficjalne pismo do mBanku z prośbą o jak najszybsze potwierdzenie
    > otrzymania Twojej umowy, którą złożyłeś w mKiosku (i tu wszelkie dane
    > dotyczące tego zdarzenia, łącznie z ksero potwierdzenia przyjęcia
    > przesyłki przez pracownika kiosku), lub w razie nieotrzymania przesyłki
    > ustalenie co się z nią stało i czy dane nie dostały się w niepowołane ręce.
    >
    > No i czekaj na odpowiedź z centrali. Akurat niedługo będzie czas
    > porządków wiosennych i może akurat twoja umowa się znajdzie?
    >
    > reik.

> [...]

    Dzięki za dobre rady. Umowa się znalazła rzeczywiście, z innego
    mKiosku wysłali i po 2ch tygodniach (sic!) dotarła. Dziś została
    zarejestrowana.
    Ale szumu trochę narobiłem i gdyby się ta umowa nie znalazła
    skarżyłbym pracowników mKiosku o naruszenie prywatności moich danych
    osobowych i o narażenie mnie na niebezpieczeństwa wyłudzeń finansowych i
    innych przestępstw na mój rachunek popełnianych za pomocą zaginionych
    dokumentów. Nie wiem czy umowa wpłynęła właśnie dlatego, że narobiłem
    szumu i panowie trochę się wystraszyli, czy rzeczywiście mieli bajzel na
    święta w tych mKioskach. Mało mnie to szczerze mowiąc obchodzi.
    Jeśli ktoś uważa, że przesadzam, to dobry przykład mojego
    kolegi, który wracał na święta zza granicy, a kiedyś skradli mu dowód
    osobisty. Oczywiście zawiadomił policję i wszelkie organa, miał nowy
    dowód os. Ale zdziwił się gdy na granicy go aresztowali. Siedział w
    areszcie, oczywiście wyszedł, ale dzień przesiedział.
    Dziś trzeba dokładnie wiedzieć, gdzie i co się dzieje z takimi
    rzeczami jak kserokopie dowodów, etc. I wszystkie papiery w wirtualnych
    bankach oddawajcie zawsze za potwierdzeniem. :)
    Pozdrawiam i dziękuję Remigiuszowi za rady.
    Astron