  • Data: 2003-05-11 20:39:14
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, sa banki ktore maja taniej i tez niezaleznie od kwpty. co
    chciales
    > osiagnac piszac powyzszy truzim ?

    A tak szczerze powiedziawszy co TY chcesz osiagnac piszac takie
    ogryzki?
    Sorry - ale twoje odpowiedzi sa troche... dziwne.

    Jesli juz tak twierdzisz, ze ten Multi taki do dupy - to wez podaj
    przyklad banku, ktory jest tak duzo lepszy - i prosze nie podawaj
    kilku bankow do przykladu, tylko ten jeden, ktory uwazasz, ze jest o
    niebo lepszy.
    Inaczej twoje argumenty sa smieszne - do kazdego banku mozna sie w ten
    sposob doczepic.
    Pytanie - dlaczego wziales My do porownanie, a nie Ja? Dlaczego
    wziales prowizje od kredytu w koncie (ktory przeciez w kazdym banku
    wystepuje) ale juz nie wspomniales o jego oprocentowaniu, dlaczego
    wspomniales, ze w Millennium jest stala prowizja przy wyplacie
    zagranicznej, a juz nie smiales napisac, ze biora ja takze przy
    wyplacie z _wlasnego_ bankomatu oraz w kasie?!? I tak dalej i tak
    dalej. Po prostu - jak juz zarzucasz komus - to popatrz, zeby twoje
    argumenty mialy rece i nogi....
    Co do reklamacji zglaszanych na grupie - zauwaz, ze ludzie bardzo
    chetnie dziela sie tym, ze zostali potraktowani zle niz, ze wszystko
    bylo ok - bo to drugie traktuja jako rzecz normlana.... Ja sam jestem
    przykladem ponad godzinnego siedzenia z wnioskiem o KK pod lokate - co
    wg. mnie jest totalna wpadka - i wbrew pozorom nie bylem z tego powodu
    szczesliwy, jak to tutaj ktos napisal ;) Po prostu - mam swiadomosc -
    ze do pewnego poziomu zarobkow/wykonywanej pracy - to... normalka - co
    kolwiek taki bank obiecuje. Klient masowy, to klient masowy i tyle.

    P.S. Tak caly czas sie dziwie - ze niektorzy maja jakies ale, ze BRE
    ma swoich "zwolennikow". Co gorsza - niektorzy nie moga scierpiec
    tego, ze ci zwolennicy to masa zwyklych klientow(zadowolonych) . No
    coz - wziac sie do roboty, a nie probowac przywalac konkurencji. Jak
    rownac to w gore...

    WaSyl czekam na ten lepszy bank - porowamy kompleksowo oferte i
    posmiejemy sie razem....