  • Data: 2003-05-11 20:44:27
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 May 2003 21:57:02 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    napisał(a):

    >Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    [...]

    >0,00zl od sztuki za przelew przez MilleNet.
    >Duzo?
    >Wiem, ma byc 0,50zl/szt od czerwca. Zawsze to taniej niz w Inteligo...;-)
    >
    >BTW IMHO _kazda_ usluga powinna byc platna, chocby symbolicznie. A tak to
    >dzieciarnia sie bawi w "testowe przelewy" z mBanku po 0,01zl...

    Czy ja wiem... Jak w takim razie potraktowac powazna instytucje (Ty
    uwazasz takie postepowanie jako gowniarskie - przyznam ze ja rowniez
    ale niekoniecznie...) jaka jest Gornoslaski Zaklad Energetyczny SA?
    Otoz firma ta przyslala mi uprzednio drukujac, przelew/druk zaplaty za
    energie elektryczna. Wyszlo im, ze mam nadplate i w zwiazku z tym
    roznica miedzy pierwsza przewidywana wplata skorygowana przez kwote
    nadplaty wynosi 0,78 zl - tak, tak, siedemdziesiat osiem groszy, i
    kwote te wydrukowali na przelewie opatrujac terminem zaplaty do 2
    czerwca br.

    I powiedz mi, czy bede dzieciarnia testujaca przelewy gdy zrobie taki
    wlasnie przelew, czy tez kilku debili bez wyobrazni pisalo program?
    Ktos chyba robil jakies zalozenia do programu, poslugiwal sie swoimi
    szarymi komorkami, przeciez to nawet nieprzyzwoite dla normalnego
    czlowieka takie zachowanie, by sie obnosic z tym publicznie, ze
    wystawia sie platnosc (zamiast ja albo podarowac albo polaczyc z
    nastepna wplata).

    I nie opowiadaj mi, ze to jest zachowanie jednostkowe. Podczas
    rozliczania PITu za 2002 mialem do wplaty kwote 0,10zl, tak!!! 10
    groszy!!! No to za 29 groszy plus VAT zadzwonilem do tej pieprzonej
    instytucji wymyslonej przez "liberala" Balcerowicza. Uslyszalem, ze
    moge nie wplacac, ale panienka po drucie nie potrafila mi powiedziec,
    czy swoja odpowiedz opiera na jakiejs wykladni. No to nie szczedzac
    zdartych zelowek (chociaz co ja plote, jakich zelowek skoro szewcow
    nie ma, wyrzuca sie po prostu cale buty...) poszedlem do tej firmy.
    Odstalem swoje pol godziny i uslyszalem cos wrecz przeciwnego: mam
    wplacic. Odstalem kolejne 10 minut i wplacilem w kasie fiskusa. Czy
    naprawde w naszym kraju wszyscy juz powariowali i nie stac ministra
    finansow na wydanie instrukcji (czy zarzadzenia) tyczacej kwot
    powiedzmy do pieciu zlotych? Troche elegancji w dzialaniu?

    To powiedz mi drogi Slawku: gdzie mam szukac tej dzieciarni czy mowiac
    wprost gowniarzy: bo jakos dziwnie znajduje te dzieciarnie wsrod
    premierow czy tez wickow, a Ty sie pastwisz nad swoimi wyssanymi
    z palca domyslami o testowaniu darmowych przelewow na kwote 0,01
    zlotego. Nieladnie, oj nieladnie, masz w pogardzie spoleczenstwo nie
    dostrzegajac, ze rzadzi nami stado baranow i bezmyslnych urzedasow.

    --
    Adek