  • Data: 2003-05-11 21:12:57
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To powiedz mi drogi Slawku: gdzie mam szukac tej dzieciarni czy mowiac
    > wprost gowniarzy: bo jakos dziwnie znajduje te dzieciarnie wsrod
    > premierow czy tez wickow, a Ty sie pastwisz nad swoimi wyssanymi
    > z palca domyslami o testowaniu darmowych przelewow na kwote 0,01
    > zlotego. Nieladnie, oj nieladnie, masz w pogardzie spoleczenstwo nie
    > dostrzegajac, ze rzadzi nami stado baranow i bezmyslnych urzedasow.

    Mnie się wydaje że Sławek miał na myśli takie sytacje jak ta którą widziałem
    na własne oczy... wyciąg koleżanki składający się z 15 stron! a na nim list
    kolegi który wysłał z mBanku kilkadziesiąt przelewów na 1gr z rozbudowaną
    treścią stanowiącą integralną całość. Niby fajne...ale za to zapłacił BRE (za
    te przelewy) no i bank który wydrukował wyciąg. Nie wiem czy są to powszechne
    praktyki ale jak coś nic nie kosztuje to wiele osób nie traktuje się tego
    poważnie.

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut