    From: "D.A." <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - jako pracodawca to dno
    Date: Tue, 10 Feb 2004 13:35:06 +0100

    US.

    > a slyszales kiedys o kodeksie pracy?

    Kodeks pracy obowiazuje jak najbardziej.
    Jesli na urzad przypada 100 etatow a pracy jest dla 120 osob i w dodatku
    "sezonowej" lub "czasowej" to co mozna zrobic? Nie pamietam przypadku by
    czlowiek z zalozenia byl zatrudniany na um.zlec. zamiast na etat (jesli ten
    byl wolny). Ale nie twierdze, ze tak sie nie zdaza.

    Pozdrawiam

    Darek