    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Date: Sat, 15 May 2010 02:32:47 +0200

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Ale te karty nie są chyba jakieś szczególnie złe. Są po prostu
    > zwykłymi kartami, bez żadnych wyróżniających je cech.

    Cos ktos wspominal o przerwach w autoryzacji - STIP to pewnie w takich
    warunkach szalenie niebezpieczna sprawa?
    Autoryzacja wymagana? (-> karta nie dziala w ogole offline, np. przy
    odczycie paska, pomijam imprintery)
    PINy offline chyba juz sa? Ktos potwierdzi?

    > Do tego są łatwe
    > do uzyskania w porównaniu z kartami z wyższej półki. Czasami mogą być
    > dla klienta jedyną możliwością uzyskania KK (pomijając karty
    > hipermarketowe zazwyczaj z żałosnymi limitami).

    A te to nie sa zalosne? Chyba ze ktos zlozy jakies dodatkowe kwity, to
    moze nie. Swoja droga, jak mi "wisi" taki napis ze chca mi dac KK
    mBanku, to znaczy ze rzeczywiscie tak jest, czy ze tylko byc moze dadza
    mi po przeanalizowaniu kwitow? Nie sprawdzalem ze wzgledu na widoczny
    limit i domyslajac sie kosztow oraz biorac pod uwage opinie niezbyt
    licznych uzytkownikow.
    --
    Krzysztof Halasa