  • Data: 2010-05-15 17:09:13
    Temat: Re: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 May 2010 02:32:47 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > A te to nie sa zalosne? Chyba ze ktos zlozy jakies dodatkowe kwity, to
    > moze nie. Swoja droga, jak mi "wisi" taki napis ze chca mi dac KK
    > mBanku, to znaczy ze rzeczywiscie tak jest, czy ze tylko byc moze dadza
    > mi po przeanalizowaniu kwitow? Nie sprawdzalem ze wzgledu na widoczny

    Ja mam kilka lepszych KK więc olewam te ich oferty, ale żonę też spamowali
    ofertą KK. Zignorowała, ale potem zadzwonili... Po krótkiej rozmowie,
    podczas której wypytywali o zobowiązania kredytowe i dochody (tak, złajałem
    żonę że w ogóle im odpowiedziała na pytania zamiast powiedzieć "jak chcecie
    dać to dawajcie i już" ;) pan powiedział że jednak nie może jej przyznać KK.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944