  • Data: 2010-05-15 16:03:54
    Temat: Re: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> dared to write:

    > Są szczególnie złe :) Są chipowe, autoryzowane PINem a w regulaminie stoi
    > jasno że wszystko "podpisane" PINem jest niereklamowane.

    W regulaminie sobie wolno pisać co się chce. Prawo stanowi inaczej.

    > Do tego limity
    > przyznają marne, opłaty za karty są względnie wysokie a limity kwotowe
    > zwalniające z tych opłat są absurdalnie wysokie.

    Chyba że się ma kartę dożywotnio za darmo :)

    > Na dodatek obsługa tych kart jest beznadziejna - spłata wyłącznie z eKonta
    > bez możliwości spłaty bezpośrednio z innego banku,

    Można wynegocjować rachunek techniczny. Ale po co, kiedy równie dobrze można przelać
    na eKonto, na którym jest uruchomione polecenie zapłaty? Wiem, wiem, czasem chce się
    spłacić niestandardową kwotę - ale to rzadkie przypadki i można wtedy zrobić te
    cztery kliknięcia więcej.

    > kiepski (mało przejrzysty) interfejs internetowy,

    Tu chyba przesadziłeś. mBank ma jeden z najlepszych interfejsów, nawet do kart!
    Popatrz na plusy:
    - Nieograniczona historia transakcji;
    - Widoczne blokady;
    - Ustalasz limity dzienne/miesięczne;
    - Zmieniasz PIN;
    - Zastrzegasz kartę (i zamawiasz nową).
    Do tego możesz używać listy haseł albo kodów SMS.
    Który jeszcze bank w Polsce daje tak funkcjonalny interfejs?

    > częste awarie/konserwacje przez co
    > na karcie średnio można polegać...

    To akurat prawda - ale przezorni i tak noszą przynajmniej dwie karty różnych sieci
    (Visa/MC) w portfelu...

    No i karta jest rozliczana w EUR - co się liczy na plus.

    pzdr.
    k.