    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Date: Sat, 15 May 2010 20:46:57 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 15 May 2010 20:03:54 +0400, kashmiri napisał(a):
    > Jacek Osiecki <j...@c...pl> dared to write:
    > W regulaminie sobie wolno pisać co się chce. Prawo stanowi inaczej.

    No i powodzenia w wieloletnich procesach o odzyskanie pieniędzy...

    > Można wynegocjować rachunek techniczny. Ale po co, kiedy równie dobrze można
    > przelać na eKonto, na którym jest uruchomione polecenie zapłaty? Wiem, wiem,

    Choćby dlatego, że w przypadku zablokowania dostępu do bankowości internetowej
    mBanku (ostatnio dość częste) nie masz możliwości doładowania/spłaty karty.

    > Tu chyba przesadziłeś. mBank ma jeden z najlepszych interfejsów, nawet do kart!
    Popatrz na plusy:

    A ja mówię o ergonomii... Dopiero od niedawna w ogóle jest wyświetlana
    konkretna kwota potrzebna do spłaty by skorzystać z grace period,
    wyświetlanie też mało przejrzyste... Jak miałem ich KK, to jedynym bankiem
    gorszym pod tym względem był Rajfi z ich flashowym koszmarkiem.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944