  • Data: 2013-06-13 19:49:16
    Temat: Re: [mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczną wierność
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cc9" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A ktoś wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza ,,brak zdolności
    > kredytowej" przy wnioskowaniu o tą kartę przez linka z groupona z
    > minimalnym limitem (3 tys.), a jednocześnie atakuje w serwisie
    > transakcyjnym ofertami (potwierdzonymi na mlinii, że pod te oferty
    > zdolność jest) na kredyty, limity i karty na wielokrotnie większe kwoty
    > (oferta gwarantowana, 100% przyznawalności itp. - przynajmniej tak piszą).
    > Zresztą o nic poza dochodem netto (kilka średnich) we wniosku nie pytają,
    > a decyzja przychodzi po kilku minutach.

    A nie ma skutecznej linii postępowania w takim przypadku.

    A co do "potwierdzeń na mlinii", to są one także całkowicie bezwartościowe.
    Składałeś wniosek i dostałeś umowę do zatwierdzenia?

    BTW, na próbę wypełniłem sobie wniosek o kredyt gotówkowy w mBanku, bo
    patrzę że promocja oprocentowania. Oprocentowanie niezłe, natomiast prowizja
    to 8%.

    Osiem procent!

    Czy znajdzie się debil biorący taki kredyt (poza przypadkami z nożem na
    gardle, a zatem potencjalnie niebezpiecznymi dla banku)? Nie martwię się tu
    jako klient BRE, tylko jako jego mniejszościowy akcjonariusz. Najpierw bank
    skręca w kierunku banku dla dzieciarni, a teraz gdzie? W kierunku banku dla
    kretynów?