  • Data: 2007-06-09 15:52:11
    Temat: Re: mBank klopoty z otwarciem konta
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Ale oni ode mnie reklamacji nie przyjma. Bo nie jestem osoba
    > poszkodowana.
    > 10 razy mi to powtarzali jako i ja ci powtarzam...
    >
    > TA
    No coz - jakis mail podano we wniosku - osoba poszkodowana mogla ci udostepnic na
    ten czas ta skrzynke, orac podac kilka informacji, o ktore sie pytaja aby
    zweryfikowac zgloszeni mailowe (chodziazby telefonicznie, gdybys wypelnial tego
    maila w ich imieniu) Rowniez istnieje mozliwosc skorzystania z netu przez sama
    osobe poszkodowana - kakis dostep zapewne by sie znalazl w poblizu jej miejsca
    wypoczynku, chyba, ze przebywa obecnie w lasach tunguskich.