    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank ma rozdwojenie jaĽni
    Date: Thu, 14 Mar 2002 14:21:00 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pa254.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    On 14 Mar 2002 09:04:48 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >"...mBank został mecenasem polskiej piłki siatkowej..."
    >Po raz kolejny okazuje się, że nieprawdziwe są stwierdzenia banku, pojawiające
    >się przy okazji kolejnych obniżek oprocentowania, wprowadzania opłat za karty
    >itp. czyli:
    >... ze względu na racjonalizację kosztów i politykę wypracowywania zysków...
    >itp itd. Po raz kolejny mBank te zyski WTAPIA w niepotrzebny nikomu biznes. Jak
    >pracownicy (a przede wszystkim prezes) chcą sponsorować cokolwiek - proszę
    >bardzo. Można wprowadzić 20% podatek mBankowy dla pracowników, ale dlaczego ja
> [...]

    To odpowiedz na proste pytanie.
    Jaki BRE ma interes by promowac Bank Częstochowa ?

    Przecież ta marka jest już "przegrana".

    Skoro i tak trzeba ponosić koszty sponsorowania, to
    chyba lepiej, by "na koszulkach" był mBank
    niż marka, której promowac nie warto.

    mBank nie jest pierwszą firmą która
    reklamuje się poprzez sport.
    (jak nie wierzysz, to skocz np. na pocztę :-) )

    BAH