eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank ma rozdwojenie jaźniRe: mBank ma rozdwojenie jaźni
  • Data: 2002-03-14 11:38:50
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Florczyk" <w...@M...net> napisał w
    wiadomości
    >
    > slowo niezalezny zostalu tu zle uzyte :-)

    Tak napisałeś :
    budzet promocyjny jest ustalany na poczatku roku i jest niezalezny od
    budzetu firmy

    > chodzilo mi o pewna niezaleznosc od ogolnej sytuacji firmy dzialan
    > promocyjnych, ktore zostaly wczesniej zaplanowane i np. nie oplaca sie
    znich
    > wycofywac...

    A o co co Ci chodziło - to można by długo dywagować :-))) Z Twojego post'a
    można wywnioskować że budżet firmy sobie - a budżet promocyjny sobie ... a
    budżet działów marketingu i PR jest zawsze zależny od budżetu firmy jako
    całości. A co do opłacalności wycofywania pewnych działań - to masz rację -
    zgadza się, na ogół duże działania promocyjne planuje się na długo na przód
    i jako takie są wykonywane w długim okresie czasowym, agencje ponoszą pewne
    koszty - które później tak czy siak zrefakturują na firmę zlecającą - bez
    względu na to czy się rozmyśli co do kampanii czy nie.

    Pozdroofka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1